(Ara) 0532 648 22 57
Osmaniye Mahallesi Fildamı Aralığı Sokak Fildamı Sitesi B blok D:3 Bakirkoy

Bakırköy boşanma avukatı

Boşanma avukatı, anlaşmalı ya da çekişmeli boşanma davaları, mal paylaşımı, nafaka ve velayet davası, velayetin kaldırılması gibi aile hukuku kapsamında yer alan konularda uzmanlığı bulunan ve tecrübeye sahip olan avukattır. Hukukumuz boşanma davaları için avukatı zorunlu tutmamıştır. Ancak davadan önce boşanma konusuyla ilgili avukat desteği alınması, boşanma davasının avukatla sürdürülmesi özellikle hak kayıplarının yaşanmaması açısından oldukça önemlidir. Kişiler bu dönemde manevi açıdan bir kayıp yaşarken üstüne bir de maddi kayıp yaşamamak için avukat desteğine başvurmaktadırlar. Duygusal açıdan zor olan bu dönemde avukat desteği alınarak sağlıklı bir süreç ilerletilebilir ve sahip olunan haklar kaybedilmeden ya da böyle bir riskle karşılaşmadan süreç sonlandırılabilir. Bakırköy boşanma avukatı alanında tüm taleplerinizi hukuk büromuz uzmanlıkla karşılamaktadır. Haklarınızın saptanması ve korunmasıyla birlikte kolay bir hukuki süreç geçirilmesi için gerekli olan tüm yeterlilik avukatlarımız tarafından sağlanmaktadır.

Boşanma Süreci Teknik Bilgi Gerektirmektedir

Kişiler boşanma süreçlerinde avukat desteği almadan ilerlerse hak kayıplarına uğrayabilirler. Boşanma avukatıyla birlikte çalışmak bu sürecin olumlu sonuçlarla ve hızlı bir şekilde geçmesini sağlar. Kişiler boşanma davasına gereken önemi vermez, yanlış bilgilerden destek alır, süreci basit görerek hareket eder, uzman olmayan kişilerden akıl alarak ilerlerlerse, tamiri mümkün olmayan hatalarla karşılaşabilirler. Çünkü boşanma davaları teknik bilgi gerektirir. Usul kuralları, tedbir taleplerinin yerinde ve zamanında yapılması, dilekçedeki ifadeler, hukuki sürelerin takibi teknik bilgi ve uzmanlık gerektirir. Hukuk büromuz Bakırköy boşanma avukatı alanında var olan talebinizi en iyi şekilde karşılamaktadır. Mesleki yeterliliği tam olan ve alanında uzmanlığı bulunan avukatlarımızla hukuki anlamda sorun yaşamadığınız, hızlı ve hak kaybına uğramadığınız bir boşanma süreci geçirmeniz mümkündür.

Boşanma Davasının Türleri

Kişiler boşanmaya karar verdiklerinde uygulama olarak iki tür dava açabilirler. Bunlar anlaşmalı ve çekişmeli boşanma davalarıdır. Eğer taraflar boşanmayla ilgili ortaya çıkacak tüm sonucalar için anlaşmaya varmışsa, uygun bir protokolle boşanma davası açabilmektedirler. Anlaşmalı boşanma davaları çok daha hızlı sonuçlanmaktadır ve bu davaların masrafı çekişmeli boşanma davalarına göre daha az olmaktadır. Eğer eşler arasında bir konuyla ilgili bile olsa anlaşma sağlanamıyorsa, çekişmeli boşanma davası açılması gerekmektedir. Hukuk büromuz boşanma davanızla ilgili Bakırköy boşanma avukatı alanında en iyi hizmeti sizlere sunmaktadır. Avukatlarımız özellikle çekişmeli boşanma davalarınızda tüm süreci mesleklerinin uzmanlıklarıyla yönetmektedirler. Sizler hukuk büromuzdan bu desteği alarak ve tüm detayları atlamadan avukatınıza anlatarak, hukuki süreçte en iyi sonucu alabilirsiniz.

Boşanma Davası Açan Kişinin Hakları Nelerdir?

Boşanma davasıyla ilgili olarak tüm bilgilere ve izlenecek yasal yollara avukat desteği ile ulaşmak mümkündür. Avukatınız bu alanda sahip olduğunuz haklarınızı en iyi şekilde koruyacak ve hak kaybına uğramamanız için gerekli olan her şeyi yapacaktır. Kişiler boşanma davalarında boşanma davası açtıktan sonra ayrı yaşama hakkına sahiptirler. Aynı zamanda çocuklar için ve eşlerin kendisi için nafaka talep etme hakları vardır. Boşanma davasında tazminat hakkı da bulunmaktadır. Çocuklar açısından velayet hakkı ve velayetin kendisine bırakılmadığı kişinin ortak çocuklarla görüşme hakkı da boşanma davasındaki haklardandır. Tüm bu haklarlar ilgili gereken detaylara ve yasalar önünde izlenecek yollara uzman bir boşanma avukatıyla ulaşılabilmektedir. Hak kaybına uğramamak ve dönülemez hatalara girmemek için hukuk büromuzdan boşanma avukatı desteği alabilirsiniz.